Dato/klokkeslæt
Dato - 17/05/2018 (13:00 - 16:30)
klub
Linnésgade 25
1159 København K
Danmark
Et stigende antal medier opkræver betaling for indhold. Nogle med større succes end andre.
Hvilke abonnementsmodeller fungerer bedst for forskellige medievirksomheder, herunder prissætning og konvertering af brugere til kunder. Hvor meget gratis indhold skal stilles til rådighed for ikke-betalende brugere? Hvordan indføres og kommunikeres indholdstaksering for brugere? Hvad skal prisen være? Hvordan kombineres digitalt indhold og print indhold? Hvilken betydning får betalingskrav for brugertal og annonceindtægter? Hvilke data skal registreres, hvilke må registreres og hvad må ikke registreres?
Oplægsholdere
- Kommerciel direktør Jesper Nielsen (Berlingske Media)
- Direktør Pay-TV Stig Møller Christensen (TV 2)
- Direktør og chefredaktør Anders Heering (Watch Medier)
- Brian Syndergaard (PayEx)
- Kommerciel direktør Morten Stald (Dagbladet Information)
- Senior Vice President Jacques Soelberg (Salesforce)
Tilmeld
Tilmeldinger er lukket til denne event / Registration are closed for this event